عاشق تا همیشه


گناه من عاشق شدن بودواشتباه من باتو بودن

با این که از رفتن تو خانه ام ویران شد و آواره کوچه های غربت شدم

و با بغضی که در گلویم جا خشک کرده است مات و مبهوت مانده ام

و می دانم که همه تبسم تو از روی اجبار بود

و هر کس اسم مرا از تو می پرسید خمی به ابرو می آوردی و مرا حاشا می کردی

هر وقت گل سرخی را از روی علاقه به تو تقدیم می کردم خلوتی می جستی و پرپر می کردی

و با این که مرا رسوای عالم و آدم کردی و بی تفاوت از چشمهای خیس من گذر کردی

با این وجود من هنوز همان عاشق دل خسته و دل شکسته تو هستم

که شاید همین روزا به جای اسم مجنون اسم من سر زبانها بیفتد

و شدت عشق من طلسم مجنون را بشکند.

درست است رعد و برق همه جا را فرا گرفته است،دنیا از دورنگی مالامال است

.بیشتر آدمها نقاب بر چهره دارند با این وجود:

من همان عاشق دیروز هستم و عوض نشدم

 

 

                                                           عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیسوار بی کسعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت17:39---2 شهريور 1390
وبت خیلی قشنگه ! ولی به نظر خودت بهتر نیست یکی رو که دیگه رفته فراموش کنی ! زندگی با خاطره ها اشتباه محضه .....
خوشحال میشم به منم سر بزنی

شادی زی


stoon
ساعت12:03---14 تير 1390
ممنون که به من سر زدی وبت دلنشینه ولی من از این قطره ها که از رو صفحه رد می شه خوشم نمیاد سایت رو سنگین می کنه و چشمم هم اذیت می شه.

aref
ساعت21:09---13 تير 1390
upe upam

biyaaaaa
hatman


یه عاشق
ساعت15:20---12 تير 1390
یه عاشق چیزی جز عشق تو سرش نیست....
منم مثل تو عاشق یه دختریم که نمی دونم منو دوس داره یانه دربارش تحقیق کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 11 تير 1390برچسب:,ساعت 23:57 توسط سوار بی کس| |


Power By: LoxBlog.Com